24 Mayıs 2012 Perşembe

Ascension - Consolamentum



Ascension - Consolamentum 2010


Open Hearts
Grey Light Sibling
Rebellion Flesh
Grant Me Light
Fire And Faith
Amok
Angel Of The Burning Sun
Consolamentum



Alman grubun 2009 da çıkarttığı ilk demosundan sonra ilk yayımladığı albüm. Albümün  
çıkışından önce 2010 yılında 3 parçalık Fire & Faith adlı bir ep’leri mevcut.
Grup Black Metal janrında yer alsa da melodik yapısı oldukça ön planda tutulmuş ve türü andıran çalımlar parça aralarında yer yer kullanılmış. 2010 da çıkmış bir albüm  
olmasına rağmen  90’ların sonlarında duymaya alıştığımız tınılar oldukça fazla  
yer alıyor. Blast ritimli partisyonları saymazsak genel olarak Dark Metal tarzını bana daha çok anımsattı diyebilirim.


8 parçalık albümün girişi klasik dingin bir intro ve yarısında değişen iyi  
sayılabilecek bir giriş, sonrasında açıkçası çok farklılık sağamayan 7 parça birbirini kovalıyor. 
Dinlenildiği takdirde çok rahatsız etmese bile bir daha dinlemek isteyebileceğim herhangi bir parça bulamadım. Melodik yapısında dikkatimi çeken en önemli özellik Bethlehem vari bir kaç melodinin bulunması idi. Bunun dışında parça düzenlemelerinde bölümler arasında düzgün ve akıcı geçişler sağlanmış bu açıdan vasatın üzerinde olsa da Albüm kanımca vasatı geçemiyor.Albümde en çok göze çarpan parça albüm ile aynı ismi taşıyan Consolamentum.